مطالب آموزشی برای انتخاب لباس مناسب با قد و رنگ پوست تیره یا روشن
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali

آیا تا به حال برای خرید لباس دچار تردید­ شده اید ؟! قطعا شما هم در مواقعی که برای خرید لباس اقدام می کنید دچار شک و شبهه می شوید ! پس در این مطلب آموزشی همراه ما باشید تا انواع مدل لباس رو با هم مرور کنیم و بهترین انتخاب رو در هر پارت داشته باشیم .­
­
­مدل لباس مردانه انتخاب سختی برای آقایان است چرا که وقتی به بازار می روید مدل های بسیاری وجود دارد که می تواند یکی از گزینه های شما باشد ، پس راه چاره چیست ؟! اگر دارای قدی بلند و پوستی روشن هستید از تیشرت و پیراهن های رنگ روشن استفاده کنید چرا که لباس های روشن بیشتر به شما می آیند . البته این باور غلط نیز وجود دارد که برای پوست روشن ، لباس های تیره مناسب است اما این باور کاملا غلط است و بسته به فرد و نوع پوست او شرایط انتخاب متفاوت است . همیشه قبل از اینکه به بازار بروید ، داخل اینترنت گشتی در سایت های مد و لباس بزنید و الگوبرداری کنید تا بهتر بدانید چه میخواهید !
مدل لباس مجلسی برای خانم ها که همیشه نگران استایل و تیپ خود هستند نیز یکی از انتخاب های مشکل می باشد . بهترین راه حل برای خانم ها این است که با توجه به قد خود ، لباسشان را انتخاب کنند­ . اگر دارای قدی بلند هستید از لباس های مجلسی پف دار و پرنسسی که دارای چین در پایین تنه باشند ، بهره ببرید . اگر قدتان کوتاه است از پیراهن های بلند و یکسره استفاده نکنید . سعی کنید لباستان دو تکه باشد . همچنین از ست کردن رنگ لباس با کیف شب و یا رنگ لاک ناخن ها ، عقب نمانید ! در صورتی که قدتان کوتاه است از کفش مجلسی با پاشنه 7 و 10 سانتی استفاده کنید . در صورتی که قدتان بلند است کفش تا پاشنه 5 سانت استفاده کنید تا استایلتان را حفظ کنید .­ مدل مانتو راهنمایی خاص ما برای انتخاب مانتو را از دست ندهید ! در قدم اول اگر قد شما کوتاه است از مانتوهای کوتاه استفاده نکنید چرا که خیلی ریزه و نقلی :) به نظر خواهید رسید ! همچنین اگر قد شما بلند است مانتوهای بلند مناسب شما نیست ! در مرحله بعد سعی کنید اگر پوستی تیره دارید مانتوهای رنگ روشن انتخاب کنید و اگر پوستی روشن دارید رنگ تیره را برگزینید . این روزها مزون های آنلاین بسیاری در فضاهای مجازی از جمله اینستاگرام ، تصاویر مانتوهای تولیدی خود را می گذارند ، میتوانید با مشاهده آنها یا الگوبرداری کنید و یا از همان مدل برای خودتان سفارش دهید .




:: بازديد از اين مطلب : 610
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: